freeeeaaaakkklisssaaaa!!!!!!!!!!!

hehe skrev där nere idag.
hehehe

så jävla perfekt.
men jag tänkte bara säga en grej idag.
FREAK!!:P:P:P
nevas jag skoja hehe.
jag tänkte bara säga att jag har bränt mig på näsan och kinderna så jag e jätte röd och att de ser ut som jag e generad hela tiden..
och jag har pluggat på lektionerna.
så när ni ser den dära bilden kommer ni tänka att
bilden e nytagen och att jag e en duktig tjej idag och att jag har mycket rynkor och att jag ser ut som ett freak.
men vi kan ju se de posetiva i de. jag har vart duktig i skolan idag.
hehe.
freaklisa can you call me if you whant!!:P:P
och motsatsen till bad girl. hehe.
men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0