hehe

bilder på mig idag för jag hade ingenting att göra.
jag e ensam hemma så jag busade...
bilderna förklarar allt med text under.
fundersam.
spegel.
såg just ett spöke.
glad som en lärka.
konsenterad.
konsenverad med tungan utan för.
lisa med kniv fan och badrumsdörr öppen.
lisa med knivenfan som börjar bli osams.
han blev allmänt arg och började atktakera mig.
som sagt ibland vinner kniven.
it´s hurt.
började kniva mig i kinden med.
jag blev galen och sa till han på skarpan.
jag vart chockad men glad.
tills han va på mig på tinningen igen.
så jag vart fjortis och då slutade han!
lite lolita med.
som ni ser kollar han på mig i bakrunden.
mina ord till er med denna bildspel betyder.
man ska inte leka med knivar.

Kommentarer
Postat av: kungen!:)

LEK INTE MED KNIVEN!

2010-04-20 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0