qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

hejsan.
idag har jag solat och vart med fille en kort kort kort kort stund.
de va trevligt som 17.
jag har facebook nu.
jag fattar ingenting hehe.
det har vart varmt idag.
jag e lite hungrig men de e snuskig mat.... så jag skiter i att äta för jag e frän. AHHHAHAHAHHAHA.
oj vart lite wannabe en där... upppss.
haha de e bara bella som fattar ithink.
huhu.
men men.
jag ska gå i skolan i morgon med mina favorit lärare!
ulla brittt och ja hennes h....r lovely<3333333
men men.
thats the life med h....r och fossingar..
hehe.
men fyfan vad okul jag har.
tänk om hela världen skulle vara uppoch ner just nu och allt bara gick sönder!
haha de hade vart kul.
elle om man typ kunde flyga...
uschaaann jag vill kunna flyga.
jag ska fan uppfinna ett par vingar snart.
ne de kommer jag inte.
men jag villl.
fifasen va kul de hade vart.
men men men men aaa....
jag vet inte va jag ska skriva här mer än att jag vill ha glass.
men jag har ingen glass i frysen..elle kylen...
för den har min glupskefan till bror ätit upp.
ATTANS.
nevisstja tur att de inte finns nån glass för jag skulle ju inte äta.
HAHA.
men jag ska gå och äta glass.
nevisstja de fanns ingen.
så jag stannar och skriver om ingenting.
ingenting betyder ingenting.
ne fifan va tråk jag har.
jag ska va med bella imorgon btw.
efter skolan.
om jag överlever ulla britts h....r<33333333333.
ajja
men nu ska jag väl röra på fläskfan/dallerrr dallleri dalllerr...
puss bye..
jag har rabbies och eddies atograf och johan och henriks ifall ni undrar.
kän er avudsjuka på rabbies!!!
atto.
pece.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0