hheheheh

hejsan bloggen idag har jag inte gjort mera än att varit i skolan och bara sjungit och jobbat thats my life.. no it isent but it cund be..
here it comes some beatiful pitchers om me!

a confuste girl.

a confuste girl in profile

nemen oj  here it comes a ninja lisa girl!!!
o no!
she it beatiful..

de va fest i helgen jag söp som fan!!!!
ni ser ju ba på min gloria hur mycket bersburkar man hittar överallt i huset..

oj jag glömde säga att polisen kom..

men sen efter de så gjorde jag lite ansiktsmask för att koppla av!

men sen kom mostret fram..

Kommentarer
Postat av: jjulia

hahaha! cool blogg du har ! :)

2011-02-16 @ 18:54:16
URL: http://juliaalexandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0