..................

hej bloggen.
sorry som as hell för den dåliga uppgrateringen!!!!!!
men jag hade helt enkelt bara inte time to my blogg!
but i have.
btw som ursäkt för det så ska ni få en bild på som jag såg ut för ett ögonblick sen när jag fiffilurar med min glass!
super gott if you ask me.
ne nu ska jag inte talka engelska.
men nu e jag över till mitt liv.
först när jag vacknade så åkte jag till min doktor sen så gick jag till skolan.
sen hände de ingenting kul där...................................
oj fasen vilka funnyest meningar det vart där du bloggen.
så jag ska väl dra mig nu.
jag har ju allt hört att när man e som roligast ska man dra.
och jag va ju jäkligt kul där så jag drar väl då.
btw fyfan va flumm jag e.
hehe not.
uhm klart som fasen jag inte ska dra nu jag ska dra snart men inte nu hehe.
elle jo ne jag vet inte jag e inte så insatt hoh.
jag har en mening till att säga.
MIN ROSA MINI LAPTOP ÄGER OCH HAR TURBO I SIG SKULLE MAN KUNNA TRO!
....not.
nevers.
de va ju ganska kul så nu drar jag väl då.
nu tänkte jag gå men benfan ville inte så jag stannar väl lite då.
påtal om ingenting så ska jag bara säga att jag e så jävla flum just nu.
om jag inte sagt de.
visst ser mitt leende på bilden levande ut?
HAHAHAHA FYFAN VA TRÅKIG BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0