hehe.

tjennare bloggen!
jag sitter här nu och bloggar och diskuterar på skype med bella och mackan om hans dialekt.
hehe jag vet ifan varför..
hohoh bells och jag kankse ska åka till örebrofan och hälsa på han på någon studiedag och chillar galet som fan!
hehe.
men nu iaf så känner jag att jag vill ha en glass till för det var väl idag det var fettisdagen?
hoho nevars.
jag ska vara serriös nu.
btw idag så tänkte jag skicka blommor till min kära mentor som har gjort sig illa ifotfan.
stackarN.
jag tänkte skicka blommor med en lapp i som de stod beklagar foten på eniro.
men de vart inte så jag vart för galen helt enkelt.
men nu iaf så e jag inte lika galen för jag har mest tråkigt.
jag måste bara rapotera att bella e galen som en åsna.
HAHAH nevars.
hon e galen som en jävla klockfan som e flum som as hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nevars.
aja nu ska jag dra och typ läsa bok och vara frän som fAn.
elle jag pallar inte trycket på huvudet när alla jobbiga bokstäver bara flytter omkring!!!!!
ojojo vad galet.
men nu ska jag äta glassfan och snacka på skype med smörgåsen och belllisen hehe.
PECE.
HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0