hewhehee.

carros dator e galen de går inte att ladda upp bilder.
usch då annars hade ni fått se en skit snygg bild på mig och carolina.
aja.
nu iaf så e jag med carrobby och sannasexy.
carros headset e galet bara ena luren funkar?!??!??!?!
vad sjutton har hon gjort för det ska bli så?!?????
thats the chustion!!!!!!!!!!!
but but but but butbutbutbtubtu
iknow ni love my enlisch.
hehe.
men påtal om ingenting jag glömde säga tjena blogen så jag gör de nu.
tjeennnnnaaaa bloggen!
hehe happyface!
btw sorry for my bad uppdate.
its not my ful.
jag har vart insnöad i mitt hus hela helgen whit billyboooi.
och pappa har inte kunnat ploga för han har ju sålt skopis.
sadface.
ojoj nu kommer de tårar.
många sådana.
usch fy blä.
jag saknar honom så det gör ont i mitt hjärta.
NOT.
nu har jag äntligen något att skämta med farsan med så han ska känna sig lite emty!
MOHAHA
oj nu vart jag lite wannabe morsblogg.
hoppsan.
det e ganska enkelt.
usch nu står carro och pillar på sin navel med massa salva i framför mina ögon.
usch de e inte så mysigt.
ojojojojoj
haha.
men men men men men thas the life.
jag lyssnar just nu på let's dance!
its verry nice song.
LETS DANCE PUT ON TOUR RED SHOUSE.
BECUUSEN MY LOVE FOR YOU.
SÅNG SÅMG SÅNG
massa engelska ord.
hehe.
men nu ska jag dra och brotta ner sanna!!!
HEHEHHEHEHE
bye.
PECE
oj nu sjöng han talllsett här.
PECE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0