ojojojojojoj

tja bloggen!!
nu sitter jag här whit billy boooi!
vi kollar på fotboll med ronaldo di vgince
(STAVINGN)
inte så lots of fun if you ask me...
men men idag så har jag vart i skolan och bränt bort mitt fingerfan.
inte alls skönt.............................................
men men sånt händer.
fotbollen e på kanal 6 ifall de e någon liten rackare som vill se.
fin bild på mig och bella från johans konsert under 2009.
fett nice vare.
men nu över till världen.
jag kollar som sagt på fotboll whit billy booooi!
(på kanal 6)
som svarta leder!!
tummen upp!!
uhm.
mitt rum har färgen vit på väggarna.
jag har johan med på väggen.
och sen har jag en vägg men fågeltapet!!!!!!!!!!
hehe frän i know.
elle klart som fan den e frän!!
här kör vi på seriöet läge!!!!!!!!!!!!!!!
nevras för jag e så flumm (sitter as sill och stirrar in i skärmen).
HAHA DOM SVARTA VANNNN WOHOOO!!
billy vart suur för dom vita looosade hehe
och inte nog med de dom förlorade fast dom hade världens bästa spelare.
MOHOHOHO!!!
men ny ska jag dra bye bitchess!
skoja raringar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
hehe nevare.
pece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0