nosludd!hehehehehe


hej bloggen.
här har e en bild på mig i alla mina bästa år när man hade permanetat hår och kunde komma i sina rosa ridbyxor utan problem.
ne men över till nuet vafan.
min spotify lista e helt galen.
jag vakanade för i timme sen min mor väckte mig.....not verry fun.
JA NU FUNKAR DEN IGEN !!!!!
ne nu stängdes den av igen.
fast nu funkar den!
ojojoj nu vart jag glad tills den stängdes av igen..............
but now its work.
hehe
men nu iaf så sitter jag här helt ensam.
och sen har jag en finne på ryggen de e skit jobbigt för jag kan inte klämma den.
funderar starkt på att lägga upp en annons som de står "kom och kläm finne endast gratis."
skulle jag inte göra men jag kunde gjort om jag ville.
nu stängdes de av igen.
idag vet jag inte vad jag ska göra.
trroligtvis rida........YIPPPPEY!
haha fy sjutton va roligt de e att göra många punkter..................
hehe.
om någon vill veta så e min stora bloggidol animissen.

http://animissen.blogg.se/

cheka?
hon e så jävla frän!
men nu iaf så stängdes de av igen........................................................ANGRYFACE.
min mobil e en sony ericsson utan siffror.
tänkte göra lite reklam om den nu
SONY ERICSSON!!
BÄSTA MOBBEN EVER!
MAN KAN BYTA LÅT PÅ FRANSIDAN MED HJÄLP AV EN TUCH!
SEN ÄR DEN LILA
OCH MASSVIS SNABB OCH DE FINNS SPEÖL.
GULITRAPOP TEX.
kÖP KÖP LIKADAN MOBIL SOM THE BLOGGERSKAN.
nevars över till fucking seriöst läge.
jag har as tråkigt.
och nu har de stängts av igen..
ne nu ska jag försöka laga crapet.
bye.
pece scahmapell.
ich.
holla.
hay.
hi.
klamydia.
hiv.
bli med barn.
då e de bar med kondom!
haha.
nevars elle jo.
men pece.
bye my frinds....................bloggläsare...........................................
fred mellan världarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0