galet

tjeena bloggen!
jag kom nyss hem från skolan de va inte så kul där..
MEN JAG FICK VG PÅ MITT BIOLOGIPROV!!!!!!
happyface.
bella har snackat med sin morsa så de blir nog örebro på lovet!!
sen så ska jag åka skidor!!!
as trevligt!
oj vad många utropstecken!
inegn e social mot mig på msn. sadeface..
jag vill ha sommar på tal om ingenting.
jag vill ha greek tönt glasögon på tal om ingenting.
jag vill ha kent biljetter påtal om ingenting.
jag vill ha nytt löshår på tal om ingenting.
jag vill ha en moppebil på tal om ingenting.
thats al.
jo sen vill jag ha en stalldräng med.
annars e jag nöjd!
HEHEHE.
jag har super tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.....
haha sen e jag super sugen på att spela harry potter tv-spel!
de e skit kul.
uhm.
men nu ska jag berätta om vad jag ska göra sen för det måste man väl göra?
eh jag vet inte.
eh ge mig dom svarta!
mia kom ett tag.
va tror du kim säger om att du håller på att hångla med massa andra?
eh farsan de där va ju inge hångel.
haru inte snackat med morsan än?
men de sa du ju att du skulle göra.
men de kan ju inte bli annat än ett nej.
va tror du hon skulle säga om jag skulle åka till grekland me dig?

haha lite g repliker..
jag älskar den filmen!!
och calle och chockladfabriken!
dom e lovely.
aa iaf idag så ska jag ut och rida och sen så ska jag se calle och de chockladfactery!
nice nice nice nice nice nice nice som sjutton!
iaf.
sen efter de så ska jag nog duscha om jag inte göre innan calle!
hm.
svår fråga.
NOT klart jag ska duscha efter jag ridit.
nu stallde jag en fråga som man bara inte frågar utan sånt vet man.
jag e helt enkelt galen.
iaf så fick jag ett sms nu som de stod.......... hehe trodde ni verkligen jag tänkte skriva ut de på min privata blogg?
ojoj.
jag e så känd.
nevars......
fyfan va jag har tråkigt. sadface..
men men men men nu ska jag lägga upp e rolig bild.

fucking rolig bild.
nevars nu kommer det en roligare!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
de va kul.
nu ska ni få se ett bildbevis att jag hatar att klippa mig.
skoja de kom en skit frän bild på mig ist.
lägg märke till mina smala fingrar och handleder!

ojojojojojo OHJ !
jag vet att ni blev rädda.
jag vart iaf skit rädd.
så jag måste gå för jag e så skräckslagen.
HEJ DÅ.
pece.

Kommentarer
Postat av: moderjord

Älskade lilla du fortsätt du o lägg ut bilder på mamsen...Jag veeet vem du är mest lik...Hämden är ljuv! MOahahahahah

2010-02-19 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0