likhet!

hejhej bloggen jag har inte bloggat på ett tag för jag har varit för upptagen med sebastian.
men nu kollar han på tv så då passar jag på att skriva lite smått ointressant sådär om vad jag gör.
jag ligger i min säng och biter bort min förhud på fingrarna.
oj de lät inte så bra upps hehe oj hoppsan knasigt.
jag har super tråkigt.
jag ska gå och bara jag venne.
ne de ska jag inte för jag vet inte vad jag ska göra och de känns lite dumt att göra något jag inte vet vad de e!
konstigt värre.
men men och så orkar jag inte gå häller det känns som mina ben domnat bort.
nej de gör de faktiskt inte men de skulle kunna gjort.
efter jag cyklade halvvättern så va dom lite bort domnade.
fast jag cyklade ju inte halvvättern så jag vet ju faktiskt inte.
men jag skulle kunna gjort.
nu kommer det en bild på mig i nu läget!
men sebbe va töntig så jag fick inte ta ett kort på honom så ni får bara se mig..
men men thats the life.
'
där ser jag allmänt galen ut så den repsenterar min personlighet!
tycker jag för de e precis sån jag e GALEN!
nevars så e de inte nu ljög jag de va ju absolut inte bra..
tror jag ska gå och straffa mig själv med köksbär!
elle ne jag orkar inte pluss att de inte e nått fuckig straff!!!!!!!!!!!!!!!
ajja jag ställer mig i skamverån.
<--------
kände för att lägga upp en bild när jag övningskör med hejdå.
jag ser lite ut som såkallade james bond på andra bilden om jag får säga de själv.
gjorde en liten fräck pil där..
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0