avudsjuka mamma.

förlåt för den dåliga uppgrateringen men jag har inte haft tid.
men jag ska blogga för mamma klagade på mig att jag va dålig på att blogga och de säger hon som inte bloggat sen i sommras men började blogga för jag sa de.
men hon klagade på mig för jág tror hon e avudsjuk på mig!
avudsjuk på att vara förklyld och de inte blir nån skillnad fast man snyter sig.
och sen e hon avudsjuk på att inte fatta ett piss i skolan men de kan man ju förstå att hon e!
jag e as förkyld.....
but shit hapens.
haha de passade in där dö!
men nu diskuterar jag med bella va hon ska ha för hårfärg.
själv tycker jag hon ska ha svart för jag har allt sett hennes gottig ego bilder!
och sen när hon e hemma så brukar hon klä sig som e hennes innersta stil (GOTTTTIK).
har nemligen sett de i cam.
när hon fick se min inersta stil.
partypingla ofc!
men nog pratat om våra stilar.
nu skriver hon att hon ska ha ljusare.
men jag tror/vet att hon säger de för alla ska tro att hon e en liten "barbie" nemligen motsatsen till gottik.
men nu vet ju alla som läser min blogg att bella e en gottik.
men men.
nu ska jag gå för min lilla syster vill ha datorn och jag e snäll och ger den till henne.
för vi vet ju vem som e starkast (jag).
bye.
pece.
vart ett kort på min jesus far.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0