hejjj!

jag behöver ju inte skriva hej blogen nu för jag skrev ju hej där uppe!!!!!
nu ligger jag här med carro och alex carro klagar på mig.
vetifan varför?
de kankse e för jag e en känd bloggare med 7 besökare i veckan.
hon säger att jag luktar bajs.
usch.
vi kollade på smala sussie igår.
jag tyckte den filmen va så skön speciellt pölsa.
SMS!!!
spark körde vi med!
ojojojojojojojojojojoj va de gick!!!
jag sparka.
sorry for the dåliga uppgrateringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
its not my faul.
srorry.
sorrry.
måste bara säga 2 things.
1.pölsa e min idol.
2.pölsa e min idol.
 thats it.
 ihave a gun and one shot and one apantynety!
and whit that a ske kill my claserrt.
but mnow i ska dra.
dra.
hold on bitch!
bye.
pece.
kiss.
huges.
pece.

ett  litet egopixx skadar ju aldrig!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0