huhuhuhu länge sen hehee

tjo bloggen thats a long time ago..
sorry.
idag har jag praktiserat hos min morbror som e fotograf i borensberg!
THE FUCKING BBEEEAAAST STAD!
*not*
de va skit kul jag och bella fick ta kort på kläder (Y)
sen efter så tog vi kort på varandra (hon tog kort på mig för hon hade inga latcho kläder på sig)...
skit kul(Y)
fast i går vare kulare när en tog kort på oss de vart över 600 hundra bilder !!
haha de va kul.
sen så igår så gjorde jag ett litet test om min kropp med.
JAG ÄLSKAR BRISTINGAR DE SER UT SOM RIVMÄRKEN AV EN TIGER FYFAN VA SNYGGT DE E!!
men över till serrrri läge nu...
jag e så jävla flum nu vill jag bara tillägga.
nu asså¨herreguuuud jag e så flum.
jag vet inte va jag ska göra imorgondagen..
care on that.
iknow.
but now i think i gonna to take and clean my fucking rooooom *sadface*..
uschaan.
ajja tahs is smällar i gonna to take.
but noe i kommer a fine bild om miee!

im so cuite!
me and my sisss!
im the girl whit a gul tröja.

STEEEKARN!
hottie!
men nu ska jag städa bye.

btw jag gillar inte att klippa mig.
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0