min blogg!

hej bloggen!
förlåt för den dåliga uppgrateringen igår.
men jag han inte för mitt privatliv kom ivägen.
heheh.
nu lät de som jag va känd.
moget lisa.
jääääävligt moget tro att du e känd och gjerer ojojoj.
nevars klart jag inte e känd.
om inte för jag e den största bonden i brånshult.
ne nu ska jag sluta.
mooooooolly mus.
nevars.
rooooorrrry!
nevars.
bobbis bygger!!
nevars.
usch nej nu ska jag sluta.
usch jag har tappat bort min humor helt.
inte kul alls.
usch usch usch.
veifasen va jag ska göra för att få tbx den!?!?!??!
herrrrreeegguuuudd.*plågat skrik*
hahahahahhhahaha omg fyfan va tråkig blogg jag har! xd
oj nu vart de en liten ful X D smiley där jag som inte hade tänkt ha några smileysar för jag tänkte värka lite mogen.
oj de gick ju jävligt bra.
NOT.
usch fyblä
nu ska jag lägga av och va lite kul.
ne fyfan jag kan inte va kul idag.
HAR PMS.
inte alls kul.
usch usch.
ordet usch e så jävla fult förresten.
usch.
men jag vet inte va jag ska skriva.
VAFAN SKA MAN SKRIVA PÅ EN BLOGG EGENTLIGEN!?!??!
uhm.
blommor e fina.
hahahahaha nevars.
btw va i skolan idag och kände mig som värsta slusken.
aja va ska man göra åt de egentligen?
DE E SÅ HÄR JAG E SKAP!
DE E SÅ HÄR JAG SKA VA!
OCH JAG VILL INTE ÄNDRA PÅ DE!
nevars.
ojoj
men ska nog gå ifrån min tråka blogg.
haha
hejdå.
bye
hur säger man hej då på spanska och franska?
jo de e såna saker som håller mig uppe på natten.
elle vafan man har hår i armhålan för?
usch.
aja
bye.
hejdå.
olla?
haha

min fräna abba dräkt och mitt gamla coooooooola rum.
pece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0