lisas liv som hund


hej här ser ni en glad kille.
jag har ingenting att göra.
jag vill ha luft. funderar starkt på att köpa en luftmask som dom har på månen.
fast ne usch va svettigt det borde bli usch usch...
fast jag svättas ju hela tiden så det skulle nog inte vara så stor skillnad på att ha den och inte.
typ som tröja och inte svättas lika mycket ändå vinter och sommar.....höst och vår..
nej nu vet jag inte va jag pratar om rent ut sagt.
jag har fruktansävrt tråkigt och jag e inte glad som mannen på bilden...
bara för det så satte jag just på thunderstrack med azdz.
men men thats the life.
jag kan nästan låten utan till.

här ser vi en jätte glad kille.
oxå fast han e mera gald enligt mig för han har ju just hittat sina vänner i en koservburk.
den andra får ju bara vara på månen?
jag skulle nog hällre hitta vänner i en konservburk än att göra sina behov i luften faktiskt.

här e en allvarlig liten krabat!

här e ett manspar som blir äcklade elle ja om dom gör något annat att dom håller nått onsynligt.
ja mer säger inte jag om detta pic.

här e min far en allvarlig kille.
för länge sedan och sorry alla tjejer han e gift och han ser INTE ut så han e flintis nu.

min lilla syster en glad tjeja där.
kallar denna bild "a girl in a box". thast sey it ol.


mig själv som ung.
en gång i tiden var jag glad lika thats pic!

kalla mig rollenbalds tjejen!

far och dotter lika som bär.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0