bilder on me!

tja bloggen igen jag tog just några ego pix som ni ska ni få se dom alla så var lunga att jag inte bara väljer ut dom bästa för nej nej sånt gör inte jag jag blir bra på alla bilder finns ingen bild på mig som e ful och ni kan ta det lilla lunga för jag ska förklara varje bild!

jag har något lurt i blicken åt vänster sida.
allmänt den klassiska sexiga blicken såklart blir inte ett ända kort utan den!
visar en av mina bästa sidor som ni kan se.
jag visar där rädsla som ni kan se.
och visar mina läckra fram theetshhs
i call it rabbit. allsow this possiun.
angry ofc!
denna kallar jag chockad för jag såg just en myra komma för bi på mitt hemliga ställe som jag kallar belkången!
en still bild på mina ögon när jag spärrar ut dom utterst komliserat!
en allmänt frän bild.
en vidögd en!
elle ja ganska nöjd om jag får säga det helt alone.
me and my fine panne whit a litle bit of finnar.
pig pouse!
denna kallar jag lite wannabe den 4 piccet.
bra allmänt snygg som vanligt!
så här brukar jag se ut efter att jag dragit in snor i näsan när jag e förkyld.
i call it lock at my lips!
den här tänkte jag botox kankse e min nästa grej.
här e jag så obeskrivligt glad så det bara finns inte!
ledsen kallar jag denna pouse.
jag tänkte gottich nästa!
gap skrattar gör jag på detta kort!
wannabe agen.
ekorre!
ekorre med hand!
och de sistakortken visar jag bara hur jävla fucking inposseble vig i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0