jwej

hej bloggen förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag har bara inte haft lust,ork och inte tänk va jag ska skriva.
men nu tänker jag inte jag bara skriver..
just nu för tillfället spelar jag harpan.
det går skit för jag har inte ens börjar spela de än jag bara lixom orkar inte dra den dära jädrans pilen till rutan med harpan.. jag bara känner .. noway att jag tänker köra harpan idag..så nae då gör jag inte de.
jag fick nyss ett sms jag ska kolla vad de står vänta. gå ingen stans..
det var från nån random stalker som heter sebastian som kallar sig för min pojkvän vet inte va den galningen snackar om:S:S:S?
oj där fick ni en liten häfftig s min ni!
ojojoj nu ser jag en hockey kille på en reklam med risifrutti har mangus helt plötsligt blivit en hockey kille OMGOMG...
eller så fick han inte vara med mera för hockey killen fick dom plats mer i bild än bara än "så kallade muskler"..
de va ju förfan 97 han var världens starkaste man.. nu e han nog mera världens fetaste man..
jag skulle fan bett han att bryta arm med mig när han var och hälsade på borensbergsmarknaden men då hade han ju ont i axeln så jag tänkte lite på honom med..han och jag får taq det någon annan dag.
nu ska jag dra hejdå.
OCH DU MAGNUS JA JAG TYCKER DET ÄR OMANLIGT ATT DANSA I TV OCH BRY SIG OM SITT UTTRE SEPECIELLT NÄR MAN E "världens starkaste man" hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0